خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/21 - 17:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

پشتیبانی از ولایت فقیه پیام روشن حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه پیام روشن و واضح مردم به دشمنان در مراسم ۲۲ بهمن امسال بود.

مسعود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص حضور گسترده و بیشمار مردم در راهپیمایی گرامیداشت 22 بهمن، گفت: افکار عمومی دنیا هر سال از حضور مردمی در گرامیداشت انقلاب خودشان شگفت زده و متعجب می شوند زیرا در اکثر کشورها چنین جشن هایی فقط به رژه نظامی ختم می شود اما در ایران اصالت با پشتوانه مردمی است.



نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روزگاری سیاستمداران کاخ سفید در رسانه هایشان اعلام می کردند بین نظام و مردم ایران بی اعتمادی وجود دارد اما امروز حتما از دورغگویی‌هایشان شرمنده هستند.



وی با اشاره به اینکه 22 بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی و یارانش مصادف شده بود، ادامه داد: بر این اساس مردم با انگیزه مضاعفی در جشن انقلاب حضور یافتند تا به دشمنان اعلام کنند همه ایران مانند سردار سلیمانی سرباز نظام اسلامی است.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: امروز ایرانیان به دنیا اعلام کردند با شتاب بیشتری به سمت تحقق ارزش ها و اهداف نظام و انقلاب اسلامی خود گام خواهند برداشت.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک در دهه پنجم انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی بیشتر ظرفیت های کشورمان در عرصه داخلی و خارجی خواهیم بود زیرا مردم حامی اصلی انقلاب هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 295353
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار